18 Aralık 2011 Pazar

Şenol Güneş'ten İnciler 1 #


     Blogerlar Şenol hocanın kanaat önderliğindeki yazılarını paylaşıyor ve yorumluyorlar. Ben bugünden itibaren Şenol Hocanın söylediği cımbızla çekilip alınması gereken lafları paylaşacağım. Bundan sonra bu konu ile ilgili yazmayı düşünüyorum.

Güneş, bir gazetecinin, ''Adil bir yarış olduğuna inanıyor musunuz'' sorusuna şu yanıtı verdi:
''Saha içinde oynayan oyuncularla ilgili hiçbir şey söyleyemem. Ama saha dışında etkileme faktörünün olduğunu her zaman söyledim, bugün de söyledik. Ama biz bugün geride kalmışsak adaletsizlikten dolayı değil bizim yanlışlıklarımızdan dolayı kaldığımızı söylüyorum. Onun için sadece adalete bağlayarak söylemiyorum ama adaleti sağlayacak olan yetkililerdir, kanunlar değildir. Kanunları değiştirmek yerine düşüncelerimizi değiştirelim. Kendimizi değiştirelim. Barışın olmadığı yerde adalet de olmaz. Şu anda biz o barışı koyamadık. Şu anda Fenerbahçe'nin bize saldırısının altında yatan neden bana göre budur. İstediği barışı, huzuru bulamadığı için. Çözüm yolu arıyor. Başka kulüp de aynı şeyi yapıyor. Baskıyla bazı şeylerin kazanılabileceği, hukukla, kuralla, kurallara uymayla kazanılmayacağının hissini yaşıyor insanlar. Bu tehditleri ortadan kaldırması gerekenler, yönetenlerdir. Bizim ama şu anki kaybettiğimiz puanları sadece ona bağlamıyorum. Biz kendi içimizde kendi eksiklerimizi çalışarak gidereceğiz. Bize de olduğu gibi Fenerbahçe'ye, Galatasaray'a, Beşiktaş'a da haksızlık olmuştur. Az veya çok olmuştur, takdirini zaten siz medya mensupları yapıyorsunuz.''

KAYNAKLAR :
http://www.ajansspor.com/futbol/superlig/h/20111216/kanunlari_degil_dusunceleri_degistirelim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder